Satılık Kalemler!

0
897

KAP

2 Şubat 2015 tarihinde TRT Haber kanalında yayımlanan “Cumhurbaşkanı Özel Yayını” öncesinde kayıtta olan kameralara ilginç konuşmalar yansıdı.

Cumhuriyet TV’nin ulaşıp yayınladığı görüntülerdeki diyaloglar ilgi çekici!

Kadraja bakıldığında görünen isimler şunlar; Erdoğan’ın başdanışmanı Mustafa Varank, Hürriyet gazetesi yazarı Akif Beki, dönemin Yenişafak gazetesi yazarı Hilal Kaplan, Star gazetesi yazarı Saadet Oruç ve Sabah gazetesi yazarı Mahmut Övür..

Ve ilginç ama bizim hiç de şaşırmadığımız dialoglar başlıyor.

Varank yayının hemen öncesinde “Sayıştay’ın TÜRKSAT Yönetim Kurulu üyelerine 10’ar bin TL maaş verilmesini mevzuata aykırı bulduğu, Erdoğan’ın başdanışmanları Mustafa Varank ve Şenol Kazancı’nın da aralarında bulunduğu isimlere ödenen yüksek ücretin, eski Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan’a takıldığıyla” ilgili habere değiniyor. Varank bununla ilgili Sayıştay raporunun 2013 raporu olduğunu, kendisinin 2014’te TÜRKSAT’a başladığını belirtiyor. Beki’de Varank’a “Sallıyorlar” diye destek çıkıyor.

Daha sonra ise senelerce kol kola yürüdükleri cemaate yakın kanallar ile ilgili Varank’ın bakana yaptığı öneriler duyuluyor. Varank, “Suç bizde ama. Ben dedim ki şunların kanalını TÜRKSAT’tan kaldıralım. Özel şirket abi. O zaman bakan dedi ki ‘ya çok laf olur. Bilmem ne olur şimdi’. Daha iyi olurdu” diyor. Konu cemaat olunca Hilal Kaplan duyarsız kalamıyor ve; “Katılıyorum çok merhametli gidiliyor” yorumunda bulunuyor.

Varank’ın önerisi ise gecikmeli de olsa hayata geçiyor. Bugün ve Kanaltürk TV’ye, TÜRKSAT’tan gönderilen yazıyla yayınlarını uydu üzerinden düşürmeleri için bir ay süre verildi. Bu sürenin ardından sözleşmelerinin feshedileceği belirtilen tebligatta ise herhangi bir mahkeme kararından bahsedilmiyor.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.